Direktlänk till inlägg 29 april 2007

Omröstning avslutad

Av Sara - 29 april 2007 16:32

93,8 % tyckte att Peter skulle praoa på min blogg. Till ingen nytta. Han vill inte, tyvärr. Däremot så ryktas det om att han och morbror Johan ska styra upp en pappablogg. Det kan nog bli riktigt bra! Väntar med spänning!


Tack till alla 48 som röstat! 

 
 
Ingen bild

Challan

29 april 2007 17:05

ohhh, vad skoj!! men vad ska jag göra för nytta då??

nu fortsätter den fyra dagars långa festandet i uppsala. kan meddela att gårdagen var lika rolig som jag hade hoppats på, om inte roligare. 3 tjejer i laget höll ett jättefint tal till mig så jag grät som ett barn. Dagens besvikelse var dock glassbuffen. jag hade ju sett framför mig coccosglass, choklad m.m istället var det GB´s bigpack, det vill säga stora block av jordgubb, vanilj och päron. fatta att jag kände mig fett lurad.......

 
Ingen bild

Sara

29 april 2007 17:13

Ååå jag såg oxå alla tänkbara sorter uppradade framför mig. Jordgubb, vanilj och päron är ju knappast spännande..vilken miss!!
Jag vill höra talen!! Hade säkert oxå bölat!
Ta det lungt med Valborgsfestandet, tom lilla systeryster börjar bli till åren och då tål man inte likamycket...tyvärr..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards