Direktlänk till inlägg 20 maj 2007

OC och hår på bröstet

Av Sara - 20 maj 2007 19:36

Jag har inte tittat så noga på OC under våren för jag tycker inte att det har varit alls lika bra som det var i början. Men jag hörde att det skulle vara sista avsnittet idag så jag var tvungen att se. Grät massor. Vet dock inte om det verkligen var sorgligt eller om det var mina gravidhormoner som påverkade..


För en stund sen såg jag Sebastian på Bingolotto (Peter tycker det är roligt att se när dom vinner, om ni undrar varför vi tittar på det :). Jag har nog aldrig sett honom uppträda i något annat än en urringad tröja. Fattar inte varför han alltid måste visa sitt brösthår. Så spännande är det inte!

 
 
Ingen bild

Peter

20 maj 2007 20:34

Programledaren i BL är ju en ironins mästare. För övrigt tittar jag på Torgny Melins nu. Kan bli en succé!

 
Ingen bild

Challan

20 maj 2007 21:05

Jag kollade oxå på sista avsnittet av OC. Det hade ju hänt en del. Dock grät jag inte en tår, och jag brukar ju vara den som bölar mest. Så det var nog dina hormoner som spelade dig ett spratt...

 
Ingen bild

fia

21 maj 2007 17:50

Håller verkligen med dig om Sebastians brösthår! Kom med nåt nytt!! Kanske borde ta sig en funderare över varför han inte fick så många röster av svenska folket i melodifestivalsfinalen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards