Direktlänk till inlägg 12 maj 2007

Lördag

Av Sara - 12 maj 2007 18:35

Idag vaknade jag med huvudvärk. Jag har haft en stressig vecka och jobbat över en del så det var kanske inte så konstigt. Som tur var så blev det ingen migrän iaf!


Vi sålde en servis idag och blev 3000 kronor rikare. Den är egentligen värd mycket mer, men eftersom vi aldrig använt den och efterfrågan inte är superstor på gamla serviser så kändes det som ett helt okej pris!


Som vanligt på lördagar så har vi hunnit med lite städning, några ärenden och mycket mys. Nu laddar vi inför kvällens Schlager då vi ska heja fram sexiga The Ark! På menyn står club sandwich, alkoholfri cider och gottis!



 
 
Ingen bild

irriterad fia

13 maj 2007 11:36

Vilken schlagerflopp! Det fanns ju inte en enda låt som kunde mäta sig med The Arks högklass! Jag röstar för bojkott nästa år!!!

 
Ingen bild

Sara

13 maj 2007 12:33

Ja, verkligen! Vi måste ju bojkotta!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards