Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Sara - 1 mars 2007 23:11

Nästa vecka ska trean börja att visa nya avsnitt av Oprah på vardagar kl. 19.00Missa inte: Oprah

Av Sara - 1 mars 2007 22:30

...handlade om vem jag skulle ringa till om jag var med i "Vem vill bli miljonär." Jag valde mellan att använda Lasse Kongo eller Peter som livlina om det gällde en sportfråga. Om jag skulle få en fråga på ämnet författare så skulle jag ringa till min mamma eftersom hon läser mycket. Men så kom jag på att livlinan har ju bara en minut på sig att svara. För er som har spelat sällskapspel med min mamma vet att hon skulle säga när det var 5 sekunder kvar av tiden "-Var det en författare?" Så där sprack den idéen. Men så var det ju ändå bara rent hypotetiskt ändå!

Av Sara - 1 mars 2007 21:54

Peter spelade match med Strövels B-lag ikväll. Dom vann med 25-3. Man skulle kunna tro att andra laget inte hade någon målvakt! Peter gjorde tre mål och enligt honom själv var dom jäkligt snygga :)

Av Sara - 1 mars 2007 21:00

Igår lämnade Britney tillfälligt behandlingshemmet Promises för att gå på ett AA-möte i Santa Monica. Britney ser ut att må mycket bättre och enligt rykten bär hon (efter Kevins besök i helgen) sin vigselring igen.

Av Sara - 1 mars 2007 20:37

Redan på andra ledtråden fick jag in rätt svar! Tjejen på bilden är syster till självaste kåtbocken och mångmiljardären David Beckham. Grattis Lasse!

Av Sara - 1 mars 2007 20:26

Han finns se på Madame Tussauds Vaxkabinett i London..

Av Sara - 1 mars 2007 20:05

Han föddes i London 1975. Han har varit både älskad och hatad av sin egen publik.

Av Sara - 1 mars 2007 19:29

Den här tjejen är syster till en superkänd kille. VEM??

Ovido - Quiz & Flashcards