Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Sara - 5 mars 2007 20:59

Nu har ni chans att ta revansch på Sofia! Samma fråga som förra gången. Vilka är kändisarna på bilden? Denna gången lägger jag inte upp era kommentarer förrän tävlingen är slut. Så ni inte kan få hjälp genom att se vilka kändisar andra tävlande har gissat på. Lycka till!!

Av Sara - 5 mars 2007 15:43

Jag har ansökt om att ta bort mitt andranamn. Det finns andra har gått steget längre och ändrat både för och efternamn. Källa här: Jesus.

Av Sara - 5 mars 2007 12:52

Grattis Sofia! Du verkar ha ett öga för det här!Se vad folk gissade.Se rätt svar.

Av Sara - 5 mars 2007 11:57

Sala Allehanda skriver om helgens match mellan Sture och Sala. Läs artikeln här: "Sten Stures poängspruta, Charlotte Karlberg, gav gästerna ledningen.."

Av Sara - 5 mars 2007 11:31

Idag har jag varit nere i förrådet och hämtat min vinterjacka som jag tänkte tvätta så jag kan ha den när jag åker norrut. Men nu när jag stod och tittade på den blev jag svettig av bara tanken på att ha den på mig! Jag har inte haft den på hela vintern och efter helgens promenad utan någon jacka alls så känns det konstigt att ta den på sig. Men när jag var i Uppsala i november tänkte jag likadant och då höll jag på att frysa röven av mig...Vad har ni 018- och 08-or på er?

Av Sara - 5 mars 2007 10:00

Gissa vilka kändisar som är på bilderna!

Av Sara - 5 mars 2007 09:38

Idag gillar vi att läsa "Dalen flyttar om lite i laget. Skickar fram lagkaptenen Johan Karlberg som center och får en glödhet formation på köpet inför det stundande slutspelet." i Västerbottens Kuriren. Snyggt jobbat Kongo!

Av Sara - 5 mars 2007 07:32

Äter frukost i sängen och kollar på nyhetsmorgon. Mysigt!!

Ovido - Quiz & Flashcards