Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Sara - 4 mars 2007 23:39

Denna månaden så har vi en hel del utgifter. Förutom bilen som kostar en slant så ska vi köpa en diskmaskin och vi båda ska gå till tandläkaren. Jag ska även köra till Stockholm och tänkte passa på att shoppa loss när jag är där. Så jag bestämde mig för att sälja min Orbitrek på nätet. Nu när våren kommit till Skåne så kommer jag gå promenader istället för att träna inomhus så det är onödigt att den står här och samlar damm. Jag har på bara någon timme fått närmare tio svar på annonsen. Tjejen som ringde först ska komma och hämta den imorgon. Efter henne är det bara killar som skrivit. En pajas erbjöd sig betala halva priset av vad jag satt i annonsen. En annan skrev "hej. jag ska köpa din orbitrek." Jag hoppas att tjejen kommer så jag inte behöver ringa någon av dom knasiga killarna!

Av Sara - 4 mars 2007 17:52

Jag smäller fan av! Nu ska dom köra Bondfilmerna på trean igen. Det är ju skandal! Vem har beslutat detta? Deras huvuden skall rulla!

Av Sara - 4 mars 2007 17:31

Av Sara - 4 mars 2007 17:27

Grattis Dalen till dagens seger!

Av Sara - 4 mars 2007 15:28

Idag skulle jag vilja ge ifrån mig världens vårskrik!! Har letat efter scenen där Ronja skriker men hittar det inte.Däremot kom jag över dessa två:Ronja och Rumpnissarna.

Av Sara - 4 mars 2007 15:09

Idag är det underbart vårväder. Vi gick en promenad nere vid havet innan, tillsammans med resten av Helsingborgs invånare. Det var så varmt att jag var tvungen att ta av min jacka. Helt otroligt!Igår tog jag paus från bloggen. Dels för att jag blivit beroende av den och behövde en snabb avvänjning. Men mycket på grund av att jag ville ägna kvällen helt och hållet åt Peter.

Ovido - Quiz & Flashcards