Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Sara - 2 mars 2007 23:36

Imorgon håller vi tummarna för Sten Sture när dom möter Sala i sin sista seriematch för säsongen. Hoppas det blir ännu en målfest!

Av Sara - 2 mars 2007 22:41

Lasse dansar vidare även denna vecka. Röstarna ger sig inte. Så jag tycker att det är dax att Lasse antingen hoppar av tävlingen eller tar den på allvar och börjar träna. Det är synd om hans partner som varje vecka måste gå ut och dansa runt honom. Såg ni hur hon vädjade till tittarna att göra slut på hennes lidande?

Av Sara - 2 mars 2007 21:53

Jag bad Peter köpa med sig något gott på väg hem från matchen ikväll. När Peter ska göra något så gör han det ordentligt. Han hade köpt chips, nötter, lösgodis och kexchoklad. Vad är ett kilo mer på vågen?

Av Sara - 2 mars 2007 21:35

Sitter och lyssnar på min granne som spelar piano. Let it be, med The Beatles. Så vackert det låter. När vi får tillökning och större boende så ska jag införskaffa ett piano och ta några lektioner för att fräscha upp mina speltalanger. Sen ska jag lära (alternativt tvinga) våra barn att spela.

Av Sara - 2 mars 2007 18:48

Av Sara - 2 mars 2007 15:04

Det skulle inte skada dessa två att göra som Britney och checka in på Promises!

Av Sara - 2 mars 2007 14:56

Efter tre veckors bråkande om Anna Nicoles kropp blev det i onsdags bestämt att hon ska begravas på Bahamas. Hon kommer att begravas brevid sin son Daniel i Nassau's Lakeview Memorial Gardens idag. 300 av henns närmsta är inbjuda till mottagningen (som förväntas vara rosa, då rosa var Annas favoritfärg).

Ovido - Quiz & Flashcards