Direktlänk till inlägg 7 mars 2007

JC reklam

Av Sara - 7 mars 2007 07:38

JC kör en reklam med några ungar som har på sig denimjeans i alla möjliga färger. Den får mig att tänka på mina ljusrosa jeans som jag hade när jag var fjorton, jag älskade dom byxorna! Det känns dock inte så aktuellt att ta på sig ett par färgade jeans idag.. Men jag gillar låten i reklamen!!

 
 
Ingen bild

Challan

7 mars 2007 09:25

meeeeen, kom igen nu då o avslöja hur tävlingen har gått! jag vill veta!! kom igen, kom igen kom igen. O sen, sätt dig i bilen o kör! jag e ju ledig ikväll!!! kom igen!!!!!!

 
Ingen bild

Challan

7 mars 2007 09:31

Förresten, vet du om att det är dubbelavsnitt av What about Brian ikväll?? Jag kan ju bara avslöja att ngn kommer döööö....

 
Ingen bild

PA

7 mars 2007 09:38

Stenkula (för er som känner till honom) kommer hoppa av glädje när bl.a hans gula och röda jeans åter blir mode. Låt oss bara hoppas att hans skinnbrallor aldrig anses mode-riktiga!

 
Ingen bild

Sara

7 mars 2007 10:27

Har du hört Timbuktus låt I Väntan På Vadå? "vill veta det, vill veta nu, kan inte bärga mig en enda minut.."

 
bettina

bettina

7 mars 2007 14:00

haha, jag kunde inte låta bli att köpa just dom ljusrosa när jag såg dom i affären :P och jag är ändp 20 år ^^

http://tiittiii.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

7 mars 2007 14:09

Jag hade oxå köpt ett par om jag var lite yngre och lite modernare av mig... Men nu ska jag börja jobba på ett ställe där det inte passar med såna kläder. Det blir vit skjorta och svarta kostymbyxor för min del :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards