Direktlänk till inlägg 19 mars 2007

Svar på kritik

Av Sara - 19 mars 2007 18:56

Jag har fått några kommentater från upprörda läsare som tycker att jag bloggar för lite. Tyvärr får jag erkänna att jag varit dålig på att blogga senaste tiden. Jag har haft annat för mig. Idag började jag på min nya arbetsplats. Det var super! Jag har verkligen haft tur som fått detta jobbet!! Jag hade berättat mer om min dag om det inte var för att jag ligger däckad på soffan...Jag kommer snart att börja blogga igen. Men de närmaste dagarna kommer det vara lite glest mellan inläggen.

 
 
Ingen bild

Fille

19 mars 2007 19:58

Vi kanske får hitta en alternativ blogg, jag och charlotte. Skulle inte Peter kunna agera stand in, tror nog han har tid över!

 
Ingen bild

Challan

19 mars 2007 20:50

JA!!!!!!
Vi vill ha blogg!! Ni kan väl turas om??
(fast jag måste erkänna att jag vill ha dina inlägg mest av allt)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards