Alla inlägg den 21 januari 2007

Av Sara - 21 januari 2007 22:45

Ibland händer det att jag fördriver tiden med att spela på Xboxen. Jag tycker det är kul, men en sak stör mig. Varför är alltid "spelgubben" en kille? Det är endast på ett fåtal spel som man kan välja att vara en tjej, men då kan man välja mellan tio killar och endast två tjejer. Jag frågade Peter om han hade någon hobbyanalys på ämnet och fick svaret "det säljer väl inte". Vadå säljer väl inte? What´s up with that??

Av Sara - 21 januari 2007 19:26

För er som inte vet: Jag har det för jävla bra! Tack Peter!

Av Sara - 21 januari 2007 18:05

Slängde i mig maten för att kunna fortsätta med min blogg..Har suttit och ätit med tallriken i knät under alla år utan problem, men ikväll, säkert för att jag var så exalterad över min nya hobby så lyckades jag spilla hela tre gånger..typiskt!

Av Sara - 21 januari 2007 17:35

Min egen blogg, vad spännande! Jag har fullt upp med att välja färger och bilder så själva skrivandet får vänta :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards