Alla inlägg den 25 januari 2007

Av Sara - 25 januari 2007 14:34

Ikväll ska vi se Babel. Jag hoppas den lever upp till mina förväntningar. Det var länge sedan jag såg en riktigt bra film. Här är några av de filmer jag tycker är bra:1. La vita e bella 2. Vackert Väder 3. Ursäkta vad är klockan4. En natt på stan 5. Leon 6. Gudfadern7. Robin Hood (NY) 8. The Rock 9. Apocalypse Now10. Gilbert GrapeJag tar gärna emot tips på fler bra filmer!!

Av Sara - 25 januari 2007 00:42

Eftersom det är några mil mellan oss, 114 för att vara exakt, så kan jag inte ge dig en kram på din dag :( Jag tänkte att jag skulle skoja med dig istället och skicka bilden på våtdräkten. Du har ju alltid uppskattat lite kiss & bajshumor. Men jag hade så kul åt bilden när jag såg den att jag var tvungen att lägga upp den direkt. Min värld är väldigt liten just nu!Här kommer istället ett annat skämt som jag tror kan få dig att le.Det var två ballonger som var ute och flög i öknen, då sa den ena ballongen till den andra:- Se upp för kaktusen.- Vilken kaktussssssssssssssss?Ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards