Alla inlägg den 23 januari 2007

Av Sara - 23 januari 2007 22:24

Idag har jag varit en duktig desperate housewife. Jag har tränat, tvättat, handlat, lagat mat och masserat min karl till sömns. Disken sparar jag. Måste ju ha något på schemat imorgon också!Peter checkade ut tidigt idag. Han brukar vara uppe med mig sent på kvällarna. Men idag körde han till Malmö efter jobbet för att gå på en intervju. Så jag förstår att han var lite trött. Jag hoppas att han får jobbet och den feta löneförhöjningen :) Det hade vatt najs! Håll tummarna!

Av Sara - 23 januari 2007 20:12

Nu har Carolina fått tummarna ur röva och börjat skriva i sin blogg! Det ryktas om att hon ska tipsa om recept på bland annat Milkshakes som är både goda och nyttiga. Det ser vi fram emot!

Av Sara - 23 januari 2007 16:19

Det finns dagar då man tycker livet är surt. Då är det kul att få mail som påminner en om att det finns folk som har det sämre. Tack Titti för bilden!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards