Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Sara - 26 januari 2007 20:34

Fick ett hett tips från Challan. Hur kunde jag glömma? Självklart så ska Robin Hood (Disneys version) vara med på listan!

Av Sara - 26 januari 2007 17:04

Igår fick Sten Sture ta lite skit i Unt. Men jag väljer att ta ut det som var viktigast i artikeln. Nämligen: "- Vi är nu bästa damlaget i Uppsala, konstaterar Sten Stures tränare Jesper Östervall." och "Sten Sture under ledning av kaptenen Charlotte Karlberg hade stor uppvisning i början och gick fram till 4-0 efter tre mål från Karlbergs klubba."Ni kan även läsa Andreas referat här.För er som vill läsa det andra tramset finns hela artikeln här.

Av Sara - 26 januari 2007 16:01

Min våg har visat samma vikt i två veckor nu. Efter allt tränande och bantande så tyckte jag att den borde röra på sig mer. Så fastän jag HATAR att åka och handla bestämde jag mig för att köra till Maxi och köpa en ny våg. Jag behövde ändå köpa lite mat inför helgen. När jag kommer dit upptäcker jag att dom är mitt uppe i att flytta runt alla avdelningar. Det är ett slagfält av pallar, truckar, kundvagnar och snoriga ungar. Det är ett ilandsproblem, jag vet, men det är just en sån sak som kan få min bägare att rinna över. Ingenting står kvar på sin plats. Jag förstår att det är efter noga utträkningar som dom kommit fram till att dom säljer mer vitaminer och Nutrilettdrycker om de är placerade bredvid hårfärgen istället för bland torrvavorna där dom stod innan. Men just då kändes det inte som en bra idé enligt mig. Väl framme i kassan ser jag att jag förlorat toapappret nånstans på vägen. Åånej! Efter en kort stunds övervägande kommer jag fram till att rädda vad som räddas kan. Jag har kommit så långt och vill inte gå tillbaka. Vi får använda hushållspapper om det skulle krisa. Sorgligt nog så la jag 250 spänn på en våg för att inse att det inte var något fel på min gamla.Jag nynnar vidare på Grandmaster Flash, The Message.. "Dont push me, cause Im close to the edge, Im trying not to loose my head"

Av Sara - 26 januari 2007 00:59

Babel var okej, men inte mer. Peter tyckte att den påminde lite om Lost in translation. Tyvärr måste jag hålla med. Jag hade höga förväntningar och då är det lätt att man blir besviken. Den får betyg 2 av 5.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards