Direktlänk till inlägg 26 januari 2007

Dagens ilandsproblem

Av Sara - 26 januari 2007 16:01

Min våg har visat samma vikt i två veckor nu. Efter allt tränande och bantande så tyckte jag att den borde röra på sig mer. Så fastän jag HATAR att åka och handla bestämde jag mig för att köra till Maxi och köpa en ny våg. Jag behövde ändå köpa lite mat inför helgen. När jag kommer dit upptäcker jag att dom är mitt uppe i att flytta runt alla avdelningar. Det är ett slagfält av pallar, truckar, kundvagnar och snoriga ungar. Det är ett ilandsproblem, jag vet, men det är just en sån sak som kan få min bägare att rinna över. Ingenting står kvar på sin plats. Jag förstår att det är efter noga utträkningar som dom kommit fram till att dom säljer mer vitaminer och Nutrilettdrycker om de är placerade bredvid hårfärgen istället för bland torrvavorna där dom stod innan. Men just då kändes det inte som en bra idé enligt mig. Väl framme i kassan ser jag att jag förlorat toapappret nånstans på vägen. Åånej! Efter en kort stunds övervägande kommer jag fram till att rädda vad som räddas kan. Jag har kommit så långt och vill inte gå tillbaka. Vi får använda hushållspapper om det skulle krisa. Sorgligt nog så la jag 250 spänn på en våg för att inse att det inte var något fel på min gamla.Jag nynnar vidare på Grandmaster Flash, The Message.. "Dont push me, cause Im close to the edge, Im trying not to loose my head"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards