Alla inlägg den 24 januari 2007

Av Sara - 24 januari 2007 22:40

Luften går inte ut..

Ris

Av Sara - 24 januari 2007 21:35

Idag vill jag ge ris till Aftonbladet. Jag var inne och läste på deras Viktklubb. Rubriken "Maten som ger järnet" fångade mitt intresse. Dom tipsade om följande recept: Kycklinglever med äppelsallad. Kalvlever med bakad blå Congo tortilla. Pisto manchego med quinoa. Biffsallad med bönor och bovete. Quorntortillas med chilisallad. Grillad lammnjure.Plötsligt så kändes det inte så farligt att vara lite trött och blek.. Kanal 5 ska också få lite ris. Häromkvällen visade dom en dokumentär som hette "Hjälp, jag onanerar för mycket". Min tanke var Hjälp, vem vill titta på det?! Just nu visar dom "My bare lady". Beskrivning: Amerikansk realityserie från 2006. Fyra amerikanska kvinnliga porrstjärnor åker till London för att visa att de kan agera och göra karriär på teaterscenen. Som att vi inte fått nog av blåsta bimbos i alla dokusåpor! Dom har uttagning nu, som i Idol, fast detta går ut på att tjejerna ska stöna - inte sjunga. Nej, jag måste byta kanal NU!!!!

Av Sara - 24 januari 2007 20:29

För er som tröttnat på att se Ryan slåss i OC. Kolla in What about Brian istället!

Av Sara - 24 januari 2007 00:47

Idag tänkte jag ge mig själv en ros för att jag var duktig och tränade fastän jag verkligen inte hade lust. Jag var även duktig i affären då jag satte tillbaka läsken som hamnat i min korg! (I ett svagt ögonblick inbillade mig att jag kunde lura Peter att vi skulle fira hans intervju med läsk..) Jag klarade att motstå läsken men blundade ändå sista biten fram till kassan för att inte behöva utsättas för fler frestelser. Det är ju dumt att chansa!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards