Direktlänk till inlägg 23 januari 2007

Tisdag

Av Sara - 23 januari 2007 22:24

Idag har jag varit en duktig desperate housewife. Jag har tränat, tvättat, handlat, lagat mat och masserat min karl till sömns. Disken sparar jag. Måste ju ha något på schemat imorgon också!Peter checkade ut tidigt idag. Han brukar vara uppe med mig sent på kvällarna. Men idag körde han till Malmö efter jobbet för att gå på en intervju. Så jag förstår att han var lite trött. Jag hoppas att han får jobbet och den feta löneförhöjningen :) Det hade vatt najs! Håll tummarna!

 
 
Ingen bild

Fia

24 januari 2007 16:48

Vad duktig du är! Kan tänka mig att Peter gärna har dig som hemmafru ett tag till med tanke på den servicen ;-)!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards