Alla inlägg under mars 2007

Av Sara - 4 mars 2007 17:31

Av Sara - 4 mars 2007 17:27

Grattis Dalen till dagens seger!

Av Sara - 4 mars 2007 15:28

Idag skulle jag vilja ge ifrån mig världens vårskrik!! Har letat efter scenen där Ronja skriker men hittar det inte.Däremot kom jag över dessa två:Ronja och Rumpnissarna.

Av Sara - 4 mars 2007 15:09

Idag är det underbart vårväder. Vi gick en promenad nere vid havet innan, tillsammans med resten av Helsingborgs invånare. Det var så varmt att jag var tvungen att ta av min jacka. Helt otroligt!Igår tog jag paus från bloggen. Dels för att jag blivit beroende av den och behövde en snabb avvänjning. Men mycket på grund av att jag ville ägna kvällen helt och hållet åt Peter.

Av Sara - 2 mars 2007 23:36

Imorgon håller vi tummarna för Sten Sture när dom möter Sala i sin sista seriematch för säsongen. Hoppas det blir ännu en målfest!

Av Sara - 2 mars 2007 22:41

Lasse dansar vidare även denna vecka. Röstarna ger sig inte. Så jag tycker att det är dax att Lasse antingen hoppar av tävlingen eller tar den på allvar och börjar träna. Det är synd om hans partner som varje vecka måste gå ut och dansa runt honom. Såg ni hur hon vädjade till tittarna att göra slut på hennes lidande?

Av Sara - 2 mars 2007 21:53

Jag bad Peter köpa med sig något gott på väg hem från matchen ikväll. När Peter ska göra något så gör han det ordentligt. Han hade köpt chips, nötter, lösgodis och kexchoklad. Vad är ett kilo mer på vågen?

Ovido - Quiz & Flashcards