Alla inlägg under mars 2007

Av Sara - 5 mars 2007 11:31

Idag har jag varit nere i förrådet och hämtat min vinterjacka som jag tänkte tvätta så jag kan ha den när jag åker norrut. Men nu när jag stod och tittade på den blev jag svettig av bara tanken på att ha den på mig! Jag har inte haft den på hela vintern och efter helgens promenad utan någon jacka alls så känns det konstigt att ta den på sig. Men när jag var i Uppsala i november tänkte jag likadant och då höll jag på att frysa röven av mig...Vad har ni 018- och 08-or på er?

Av Sara - 5 mars 2007 10:00

Gissa vilka kändisar som är på bilderna!

Av Sara - 5 mars 2007 09:38

Idag gillar vi att läsa "Dalen flyttar om lite i laget. Skickar fram lagkaptenen Johan Karlberg som center och får en glödhet formation på köpet inför det stundande slutspelet." i Västerbottens Kuriren. Snyggt jobbat Kongo!

Av Sara - 5 mars 2007 07:32

Äter frukost i sängen och kollar på nyhetsmorgon. Mysigt!!

Av Sara - 5 mars 2007 00:18

Om du är lättstött ska du inte titta på denna länken: Magnus Betnér Uncut.

Av Sara - 5 mars 2007 00:04

Vilka är kändisarna på bilden?

Av Sara - 4 mars 2007 23:39

Denna månaden så har vi en hel del utgifter. Förutom bilen som kostar en slant så ska vi köpa en diskmaskin och vi båda ska gå till tandläkaren. Jag ska även köra till Stockholm och tänkte passa på att shoppa loss när jag är där. Så jag bestämde mig för att sälja min Orbitrek på nätet. Nu när våren kommit till Skåne så kommer jag gå promenader istället för att träna inomhus så det är onödigt att den står här och samlar damm. Jag har på bara någon timme fått närmare tio svar på annonsen. Tjejen som ringde först ska komma och hämta den imorgon. Efter henne är det bara killar som skrivit. En pajas erbjöd sig betala halva priset av vad jag satt i annonsen. En annan skrev "hej. jag ska köpa din orbitrek." Jag hoppas att tjejen kommer så jag inte behöver ringa någon av dom knasiga killarna!

Av Sara - 4 mars 2007 17:52

Jag smäller fan av! Nu ska dom köra Bondfilmerna på trean igen. Det är ju skandal! Vem har beslutat detta? Deras huvuden skall rulla!

Ovido - Quiz & Flashcards