Alla inlägg under mars 2007

Av Sara - 7 mars 2007 12:03

Jag har nu rättat till felet i tabellen. Peter kom tvåa med hela 5 rätt. Förlåt Challan, men du får hoppa ner ett steg på pallen.

Av Sara - 7 mars 2007 10:36

Här kommer resultaten som ni har väntat på!1. Fia var bäst med 6+ rätt 2. Peter var nära med 5 rätt3. Charlotte lyckades få 4+ rätt4. Erica hade 4 rätt5. Carolina fick in 2 rätt6. Andreas, Fille och Kongo hade 0 rätt(+ poäng till dom som klarade någon av de sista två bilderna)Se kommentarerna här!

Av Sara - 7 mars 2007 09:52

Dubbelavsnitt av What about Brian ikväll! Fan va gött. Passar perfekt när man är sängliggandes. Jag ska se om jag får i mig lite mat. Vinnaren av tävlingen kommer presenteras innan lunch. Kanske redan om 1 timme..

Av Sara - 7 mars 2007 07:38

JC kör en reklam med några ungar som har på sig denimjeans i alla möjliga färger. Den får mig att tänka på mina ljusrosa jeans som jag hade när jag var fjorton, jag älskade dom byxorna! Det känns dock inte så aktuellt att ta på sig ett par färgade jeans idag.. Men jag gillar låten i reklamen!!

Av Sara - 7 mars 2007 07:21

Jag hade planer på att köra idag, men jag mår inte bra så det får skjutas upp tillsvidare..

Av Sara - 7 mars 2007 07:05

Av Sara - 6 mars 2007 23:01

Jag vet att jag har ett antal trogna gäster under nattskiftet. Tänkte påminna er om att tävla! Se dagens tävling här.

Ovido - Quiz & Flashcards