Alla inlägg under mars 2007

Av Sara - 15 mars 2007 12:50

Fick precis goda nyheter av min insider på skatteverket. Jag får tillbaka över 5000 kronor på skatten i år! Hälften är för att jag inte längre betalar till kyrkan. Oh de lally!

Arg

Av Sara - 15 mars 2007 11:58

Jag blev lite besviken när vi skulle köpa vår matta på Mio och det inte fanns i lager. Men den skulle komma vecka elva vilket jag kunde överleva. Jag ringde idag eftersom det är slutet på vecka elva så den borde ha kommit. Istället fick jag veta att den blivit försenad och kommer inte förrän vecka fjorton. Varför är det alltid så när man beställer något? Jag har aldrig varit med om att varan har kommit fram tidigare än planerat. Blir så arg! Men det är bara att snällt vänta..

Av Sara - 15 mars 2007 08:28

Jag har haft en härlig semester på alla sätt. Det är alltid trevligt att komma till Uppsala och träffa familj och vänner. Men det är ändå skönt att vara hemma igen. Fick lite hemlängtan när vi var i Stockholm och shoppade. Snorkiga affärsbiträden och dålig service. Lite "Timbuktu-mentalitet" hade inte skadat den staden! Konserten däremot var super!

Av Sara - 15 mars 2007 08:16

Av Sara - 11 mars 2007 22:54

Har haft ytterligare en trevlig dag här i Uppsala. Det blev en runda på stan och sedan fika med en kär vän. Ikväll kollade jag på film med Challan och Berg. Blood Diamond. Jag tyckte att den var bra. Helt klart bästa filmen jag sett på länge! Vi får se om Berg betygsätter den med Bergbjörnar senare.

Av Sara - 10 mars 2007 09:51

Checkar in från ett soligt Uppsala! Sitter ett stenkast från centralstationen hos SysterYster och äter frukost. Fruktsallad. Sen blir det en dag på stan med shopping och fika med vänner. Härligt!Önskar alla en underbar dag!

Av Sara - 8 mars 2007 09:45

..kommer jag att vara på semester. Jag är tillbaka i mitten på nästa vecka. Självklart kommer jag kika in några gånger under tiden, men jag har som sagt semester så det kommer inte att vara autofire på inläggen precis.

Ovido - Quiz & Flashcards