Alla inlägg under januari 2007

Av Sara - 30 januari 2007 23:24

..måste vara länken som jag fick av Carolina. Om du skriver in ditt namn i rutan så väntar en överraskning!Obs! Funkar bara om du är lättroad!

Av Sara - 30 januari 2007 23:02

22.55 Seinfeld. 23.25 Jay Leno show. 00.05 Sex and the city.Det är mycke nu..

Av Sara - 30 januari 2007 21:41

The Departed får betyg 2 av 5. Den var lite seg i början men i mitten var den riktigt underhållande. Jag vill inte avslöja vad som hände men tyvärr så tycker jag att den tappade på slutet..

Av Sara - 30 januari 2007 17:44

Ikväll ska vi se The Departed. Återkommer med betyg!

Av Sara - 30 januari 2007 15:31

På söndag ska vi på kalas i Ängelholm. Peters morfar fyller 81. Jag behöver förslag på present!! Jag vill inte ge en bok eller en stickad tröja..Det är så trist.Please help me!

Av Sara - 30 januari 2007 12:21

Det skrivs ju mycket om vad man ska och inte ska göra när det gäller barnuppfostran. Det senaste är Annica Dahlströms uttalande om att män inte är lämpade att ta hand om sina barn. Enligt henne så kan det leda till kroniska stressymptom när barnen blir äldre. Diabetes, hjärt- och kärlsjukdomar och fetma är exempel du kan utsätta ditt barn för om du som man vill ta hand om ditt barn. Jag hörde även att det kan vara skadligt för barn om dom inte lyckas utveckla hårväxt tidigt. Att vara lite "kal på huvudet" dom första månaderna kan leda till dåligt självförtroende och brist på social kompetens som vuxen. Men som tur är så finns det hjälp: Lösning på problemet.

Av Sara - 29 januari 2007 22:01

Idag fick jag en ros och ryggmassage av min baby. Har jag berättat att jag gillar hans stil? Det gör jag :)

Av Sara - 29 januari 2007 20:11

..alltså..jag gör verkligen inte det!Läs själv Dagens diarréblöja.

Ovido - Quiz & Flashcards