Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Sara - 1 februari 2007 23:22

Okej..jag får väl ge mig då. Jag tog i lite när jag skrev att brödet var äckligt. Förlåt. Men jag trodde att jag skulle smaka världens godaste bröd. Klart som f*n att man blir besviken när man inser att det är möjligtvis världens nyttigaste bröd men långt ifrån det godaste. Det är som när man ska se en film som alla pratat om. Om alla säger att den är sååå braaa och den är Oscarsnominerad osv, då har man höga förväntningar och har man det är det lätt att man blir besviken..

Av Sara - 1 februari 2007 20:29

Det där brödet var ÄCKLIGT!

Av Sara - 1 februari 2007 20:00

Sitter här i en mörk lägenhet. Peter har släkt alla lampor. Någon manifestation tydligen..Jag fick dispens på datorn.Känner mig lurad. Imorse asade jag mig ur sängen lite tidigare i hopp om att kunna somna ikväll. Jag hade tänkt mig vid tolvtiden..Jovisst! Efter maten låg Peter och såg så mysig ut i soffan så jag kröp ner hos honom och slocknade efter en stund. Vaknar vid halv åtta, arg som ett bi. Varför väcker han aldrig mig när jag somnar sådär? För att jag är söt när jag sover, ljuger han. Jag vet att det är för att han tycker att det är lungt och skönt då.. Kanske också för att han vet att jag alltid vaknar på fel sida efter en siesta. Det är för att min kropp skriker efter socker då. Så han drar väl sig för att väcka det godismonster som sover....

Av Sara - 1 februari 2007 15:24

Trots att Bengt Dahlquist och syskonen Camden har fått lite röster de senaste dagarna står det ändå klart att Ty Pennington är den person får äran att vinna Sämsta Skådespelarinsats.Jag kommer under kvällen starta en ny omröstning och denna gången så kommer ni tjejer (och killar!) ställas inför ett svårt val :)Återkommer!!

Av Sara - 1 februari 2007 13:56

Nej, men jag har ett bröd i ugnen. Ska bli gott till eftermiddagsfikat! Nu ska jag träna framför Oprah :)

Av Sara - 1 februari 2007 12:18

Min dag har börjat bra. Jag har blivit kallad på en jobbintervju. Även om det inte innebär att man får jobbet så är det kul när det händer någonting. Det ger ju lite hopp om inte annat!

Av Sara - 1 februari 2007 12:08

Varför envisas söta tjejer med att förstora läpparna? Det ser ju inte klokt ut! Vem vill kyssa Kalle Anka?

Av Sara - 1 februari 2007 10:51

Idag är jag lite trött. Tänkte mjukstarta med en kul bild. Återkommer när jag piggnat till.

Ovido - Quiz & Flashcards