Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Sara - 8 februari 2007 18:07

Nu ska jag dra ner till stan och träffa ett gäng tjejer som jag jobbade med i höstas. Fem av oss jobbar inte kvar på den arbetsplatsen och den sista stackaren söker andra tjänster. Men det hindrar ju inte oss för att gå på AfterWork tillsammans :)

Av Sara - 8 februari 2007 12:27

Fy vad vår matta är ful. Det hjälper inte att dammsuga den. Den ser ändå smutsig och dassig ut. Jag har suttit och kollat på IKEAs mattor men dom har verkligen ett uselt utbud. Dom har fula gamla 90-tals mattor och dyra persiska. Dom har bara några stycken som är snygga och moderna. Köper man en av dom är risken stor att hälften av ens vänner och familj har en likadan..trist! Men jag vill handla på IKEA eftersom vi har presentkort där.. Jag ska se om Bosses mattor har någon snygg mörk ryamatta till ett överkomligt pris..

Av Sara - 8 februari 2007 11:16

Jag som så många andra älskar Sex and the city. Skulle inte gilla någon kritiserade den serien. Men lite parodi har ju ingen dött av.Här är ett kul klipp med tjejerna, se trailer och för er som vill se mer finns scener från sista avsnittet här.Jag vill varnar känsliga besökare för grovt språk..

Ovido - Quiz & Flashcards