Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Sara - 21 februari 2007 22:12

Nu är Britney "ute" igen. Tyvärr blev det senaste rehab-besöket inte heller speciellt långvarigt..

Av Sara - 21 februari 2007 20:30

Om en halvtimme är det dax för ett nytt avsnitt av What about Brian. MISSA INTE DET!!

Alf

Av Sara - 21 februari 2007 19:10

Tydligen är Alf den serie som ni helst vill se i repris. Själv röstade jag på Freaks & Geeks, den serien är ju så härlig!!! Jag trodde att Cosby och Fawtly Towers skulle få flest röster. Men Cosby visade sig inte vara ett dugg populär. Imorgon ska jag lägga upp en ny omröstning. Med svenska serier.

Av Sara - 21 februari 2007 17:42

Borde inte flingorna trillat ut ur paketet när killen i All-Bran reklamen ställde in paketet u p p o c h n e d i skåpet???!!!

Av Sara - 21 februari 2007 14:38

Ingen har väl missat att det är storbråk om Anna Nicoles kropp. Maken Howard Stern vill att Anna Nicole ska begravas intill sin son på Bahamas medan hennes mamma Virgie Arthur vill att hon begravs i Texas. Under rättegången har ett videoklipp från en intervju för Entertainment Tonight spelats upp. Anna Nicole berättar att hon hatar sin mamma och att hon aldrig ska få komma nära sitt barnbarn Dannielynn. Ett annat klipp som nu sprids på nätet är detta med en påverkad Anna som leker "Mammabarn", eller snarare "Clownbarn"..

Av Sara - 21 februari 2007 13:11

Jag försöker fördriva tiden och roa mig på bästa sätt nu när jag går hemma. Som ni vet blir det en hel del YouTube för min del. Jag sitter nu och gråter av skratt för jag precis kollat på ett klipp med Johan Glans! Här är mina favoritkomiker:Peter WahlbeckMagnus BetnérJohan Glans

Av Sara - 21 februari 2007 12:19

Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Tack på förhand :)Vilken TV-serie skulle du vilja se i repris?

Ovido - Quiz & Flashcards