Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Sara - 2 februari 2007 18:59

Det har funnits en hel del söta läkare på TV genom tiderna.. Frågan är: Vilken "TV Doktor" skulle få undersöka dig?? If you know what I mean ;) Dr. John Carter, CityakutenDr. Derek Shepherd, Grey´s AnatomyBubblare: Dr. Geoff Standish, Doktorn kan kommaDr. Doug Ross, CityakutenJoker: Dr. Richard Burke, VännerDr. Gregory Pratt, CityakutenDr. Luka Kovac, Cityakuten

Av Sara - 2 februari 2007 18:52

Vid detta laget så är det väl ingen som missat klippet med William som skrattar så härligt att hjärtat smälter. Nu har jag hittat ett nytt skratt som smittar av sig. Klippet är ganska långt och det tar en stund innan det blir kul men det är värt att offra några minuter på att se hela. Funniest Laugh Ever

Av Sara - 2 februari 2007 18:14

Nu står det klart: Ty Pennington vinner överlägset i omröstningen och kammar hem priset för Sämsta Skådespelarinsats.Ty Pennington, Extreme Makeover Home Edition 47.6 % Bengt Dahlquist, Skilda Världar 28.6 % Mackenzie Rosman, 7th Heaven 19 % Tina Leijonberg, Reklamfilmen Vanish 4.8 % Totalt har 21 personer röstat. Tack till er!

Av Sara - 2 februari 2007 10:12

För några dagar sedan skrev Aftonbladet om en sekt i USA som påstår att man blir homosexuell av att lyssna på artister som Nirvana, Jay -Z och The Doors. Elton John får en helt egen kategori på sajten, han gör utslag på farlighetsskalan genom att vara ”jättegay”. Läs hela artikeln här.Jag orkade inte ens kommentera det då. Men efter jag gjort testet "Kristen eller Satanist?" på SFFs hemsida så kikade jag runt lite och nu kan jag inte låta bli att uppmärksamma det. Det är för kul helt enkelt! På deras Startsida kan man läsa föjande:"Black metal och homosexualitet. För drygt tre år sedan publicerade vi en artikel rörande musik och ungdomar, där vi antydde att många av ungdomarna involverade i hårdrock och då i synnerhet s.k black metal var öppet homosexuella. Reaktionerna lät inte vänta på sig. Uppretade röster hävdade då att det var fel att koppla ihop black metal och homosexualitet. Men sanningen visade sig vara en annan. Black metal-texterna är ofta fyllda av klart uttalad homosexualitet."Min favorit är "Sanningen visade sig vara en annan." Ha ha ha ha..

Av Sara - 2 februari 2007 09:10

Jaha..så var det fredag igen. Har inget speciellt på schemat idag. Hoppas på en telefondejt med Carolina ikväll när Peter är på match. Jag borde tvätta men eftersom jag inte kunnat sova på hela natten så är det tveksamt att jag kan samla ihop styrka inför ett så stort projekt. Tror mer på att det blir en dag i sängen med laptopen på magen istället :)

Av Sara - 2 februari 2007 08:32

Ovido - Quiz & Flashcards