Direktlänk till inlägg 2 februari 2007

Svensk-Finska Församlingen

Av Sara - 2 februari 2007 10:12

För några dagar sedan skrev Aftonbladet om en sekt i USA som påstår att man blir homosexuell av att lyssna på artister som Nirvana, Jay -Z och The Doors. Elton John får en helt egen kategori på sajten, han gör utslag på farlighetsskalan genom att vara ”jättegay”. Läs hela artikeln här.Jag orkade inte ens kommentera det då. Men efter jag gjort testet "Kristen eller Satanist?" på SFFs hemsida så kikade jag runt lite och nu kan jag inte låta bli att uppmärksamma det. Det är för kul helt enkelt! På deras Startsida kan man läsa föjande:"Black metal och homosexualitet. För drygt tre år sedan publicerade vi en artikel rörande musik och ungdomar, där vi antydde att många av ungdomarna involverade i hårdrock och då i synnerhet s.k black metal var öppet homosexuella. Reaktionerna lät inte vänta på sig. Uppretade röster hävdade då att det var fel att koppla ihop black metal och homosexualitet. Men sanningen visade sig vara en annan. Black metal-texterna är ofta fyllda av klart uttalad homosexualitet."Min favorit är "Sanningen visade sig vara en annan." Ha ha ha ha..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards