Alla inlägg den 10 februari 2007

Av Sara - 10 februari 2007 13:15

Fredrik Lindström!! Jag skulle vilja ha en egen liten Fredrik Lindström i fickan som jag kunde ta fram och prata med när jag är uttråkad. Han skulle ju helt klart vara med på Topp Tre Listan, men jag vet inte vem jag skulle flytta ner för hans skull så han får ha en egen lista där han kan vara etta!

Av Sara - 10 februari 2007 12:58

Det är väldigt inne att göra listor nu. Jag vill ju inte vara sämre så jag har satt ihop en lista på vilka svenska komiker som är heta just nu.Sveriges Bästa Komiker - Topp Tre1. Peter Wahlbeck - Jag var orolig ett tag att han hade gjort sitt på stora scenen. Men förra veckan såg jag honom på Stockholm Live och efter att nästan ha kissat på mig av skratt var det bara att konstatera - He´s still going strong!2. Magnus Betnér - Snygg, smart och predikar ständigt om jämställdhet. Heja heja heja!!3. Johan Glans - Han får folk att känna igen sig i hans skämt genom att vara sådär typisk svensk och mesig. Andra favoriter på scenen är Jacob Öqvist, Jonas Gardell, Robin Paulsson och David Batra. Tyvärr är det fattigt på kvinnliga komiker just nu.. Anna-Lena Brundin, Ulla Skoog och Babben Larsson känns liksom inte så heta längre. Vad tycker du?

Ovido - Quiz & Flashcards