Alla inlägg den 12 februari 2007

Av Sara - 12 februari 2007 22:34

Efter en tuff första period lyckades Sten Sture vända 3-0 till en vinst med 6-7. Två snygga mål och en assist gjordes av lagkaptenen Kalle Challe Skinka. (Delad) Etta i Poängligan (just nu)Grattis tjejer!

Av Sara - 12 februari 2007 14:00

Av Sara - 12 februari 2007 12:19

Jag har kört Justin Timberlakes What Goes Around Comes Around på repeat hela förmiddagen. Videon som han har gjort med Scarlett Johansson är helt okej. Men jag tycker att denna versionen som jag hittade på YouTube är bättre.

Av Sara - 12 februari 2007 10:16

Förlåt mig vågen för jag har syndat.Jag har inte tränat på flera dagar och i helgen intogs det en hel del god (onyttig) mat och dryck.Idag tänkte jag koncentrera mig på morgondagens intervju. Men på onsdag blir det nystart av nyårslöftena.

Ovido - Quiz & Flashcards