Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Sara - 14 februari 2007 22:54

Här är listan med mina favoritkaraktärer. Förutom George som är absoluta favoriten är inte deras platser så noga genomtänkta. 1. George Costanza, SeinfeldtGeorge den jag skrattar mest åt av alla på denna listan. Jag älskar att se denna bittra man bli upprörd över allt och inget.2. Samantha, Sex and the CityHar alltid snabba och vassa kommentarer, jag tröttnar aldrig på hennes självförtroende.3. Basil Fawlty, Fawtly TowersÄnnu en arg man som jag har fantastiskt roligt åt.4. Anthony, Charlottes gayvän i Sex and the CityVi vill väl alla ha en gaykompis som är lika bitchig som Anthony?! Önskar att han hade fått ta mer plats i serien. 5. Niles Crane, FraiserNiles får en plats på listan för han är så härligt fisförnäm och neurotisk.6. Adam, Cold FeetMesig, elak, misslyckad, smart, snygg, ful, rolig, omtänksam - Underbar kombination!7. Raymond, Everybody loves RaymondTycker ofta synd om Raymond för han blir så missuppfattad..men det är kul!8. Christine, ChristineMan behöver inte vara ensamstående morsa för att förstå sig på hennes humor. 9. Seth Cohen, OC"Tönten" som vinner prinsessans hjärta med sin humor..Han är ju bara så söt.10. Lynette Scavo, Desperate HousewivesSå jäkla tuff!

Av Sara - 14 februari 2007 22:50

Jag undrade vad ni tycker om Alla Hjärtans Dag. Tolv personer svarade under dagen och resultatet blev följande:58.3 % Tycker att det är kul och att man ska fira.33.3 % Bryr sig inte.8.3 % Vill bojkotta skiten.

Av Sara - 14 februari 2007 22:43

What about Brian är helt klart min nya favoritserie. Fastän det är snygga skådespelare och otrohetsintriger så känns dom mer verkliga än till exempel Vänner eller OC. Onsdagar 21.00-22.00 är veckans nya heliga timme!

Av Sara - 14 februari 2007 17:21

Av Sara - 14 februari 2007 16:54

Har precis varit på Hemköp och hämtat godis som kom med posten från Uppsala. Tack vad gulliga ni är!

Av Sara - 14 februari 2007 15:21

..är svag för romantik. Vi hade bestämt att inte köpa något idag utan bara äta en god middag istället. Men nu kom han hem från jobbet med en bukett rosor ändå..

Ovido - Quiz & Flashcards