Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Sara - 9 februari 2007 23:21

Idag har jag slagit nytt rekord i antal besökare. Hela 100 stycken! Tack till alla er som kikar in och skriver kommentarer!

Av Sara - 9 februari 2007 22:48

Även om jag erkänt att jag tycker Let´s Dance är underhållande så är det inget jämfört med S t o c k h o l m L i v e på SVT. Om du inte såg det i onsdags får du inte missa reprisen klockan 00.00 inatt! Så jäkla bra!!!

Av Sara - 9 februari 2007 21:40

Måste erkänna att Fyrans fredagssatsning är riktigt underhållande. Kan inte låta bli att skriva om vad jag tyckte om kvällens dansare.Bäst - var Anna! Hon är ju bara så söt, snygg, sexig och fantastisk.Tristast - får Ebba och Erica dela på..har inget att säga om dom..Sexigast - helt klart Tobbe(s rumpa). Sveriges egen Enrique Iglesias. Peter behöver inte jobba på förspel ikväll, efter Tobbes performance är jag ready to go!!Mest överraskande - att Lasse klarade att hålla samma tempo som sin partner.Roligast - Haralds dans eller Ekwalls kläder? Jag kan inte bestämma mig..Sämst - var när bandet sjöng Wyclef Jean & Shakiras låt till Yvonnes dans. Lät som dålig karaoke.Snyggast - Martin som inte ligger långt efter Tobbe när det gäller att shaka på rumpan.

Av Sara - 9 februari 2007 17:56

Igår när jag var ute med tjejerna så kom vårmodet på tal. Någon gissade på 60-tals klänningar och färgen rosa. Men ingen visste riktigt vad man ska satsa på.Nu har jag svaret! Jag hörde nyss Charlotta Flinkenberg, chefredaktör på Glamour berätta på Förkväll att det är Tant, Punk och Retrostrippa som gäller i vår.. Så nu vet ni precis :) Andra säkra kort är:* Silver* Breda bälten * Turban* Neonrosa

Av Sara - 9 februari 2007 14:14

Anna Nicole Smith var nog med på kvällstidningarnas lista med "knarkare-som-löper-stor-risk-att-ta-överdos" eftersom dom verkade ha hela uppslaget förberett. Hon tar upp halva Expressen idag. Men det kan man ju förstå. Det är sista gången denna skandaldrottning skapar en rubrik så dom får passa på att mjölka hennes historia till sista droppen. Vad som är sorgligt är att det finns tusentals unga kvinnor som står på tur att ersätta hennes plats. Frågan är bara VEM av jag-gör-vad-som-helst-för-att-bli-känd brudarna som kommer "lyckas" med att skapa liknande skandalrubriker...

Av Sara - 9 februari 2007 12:05

Ibland kan man undra hur vi som växte upp på 80-talet inte blev mer skadade av den sexfixering som rådde. Filmer som Polisskolan, Ursäkta var är floden och Ett Päron till Farsa är fyllda med smygporr. Men det är inte så farligt om man jämför med vad som visas på TV idag. Efter att ha sett detta klippet med Pingu så förstår jag att Nannyakuten har fullt upp! Jag blev dessutom riktigt ledsen när jag såg vilket öde Lillstrumpan råkat ut för. Barn - Ungdomar - Vuxna: Knark är INTE kul!!!

Ovido - Quiz & Flashcards