Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Sara - 19 februari 2007 17:31

Jag lägger upp denna bilden för den har inte kommit upp på kvällstidningarna ännu. Så kom ihåg - Det var här ni såg den först!PS. Vill klargöra att jag tycker att Britney är vacker oavsett om hon har en rakad skalle eller långt blont hår! Det som jag är ledsen över är att hon verkar gå ett tragiskt öde tillmötes..

Av Sara - 19 februari 2007 17:27

Såg precis att Kevin Federline ska vara gästskådis på CSI ikväll. Uuuurrk!!! Ska kolla på Cityakuten istället.

Av Sara - 19 februari 2007 17:18

Jag har tidigare letat efter klippet med Carlton när han springer runt och skriker Whyyyy?? Jag tänkte att det hade passat till mitt inlägg om Britneys rakning. Men klippet jag hittade med Will Smith passade också bra. Carlton är dock snäppet roligare! Eller vad säger du Fia? Det var ett tag sedan du kröp runt på golvet i Norge och gjorde din version av Carltons Whyyyyy??

Av Sara - 19 februari 2007 16:18

Av Sara - 19 februari 2007 13:15

En serie som jag verkligen älskar är Ebba & Didrik. Jag har letat efter ett klipp men hittar inget. Serien hade premiär 1990 och har endast visats i repris två gånger sedan dess. Jag ska genast skriva till SVT och be dom ta tag i saken!På min jakt efter Ebba & Didrik så stötte jag på en annan gammal bekant figur..IKA. Min lillasyster älskade Ika I Rutan. Jag hatade Ika I Rutan. Men eftersom jag älskar min syster så tänkte jag överraska henne med ett klipp från hennes favoritserie.Ika I Rutan

Av Sara - 19 februari 2007 12:42

Av Sara - 19 februari 2007 12:13

Kolla in den här Monsterrockaren! Big Fan Of Lordi

Av Sara - 19 februari 2007 00:25

Jag har tidigare skrivit om Annica Dahlström. En kvinna som kände att hon började bli till åren och som så gärna ville bli känd. Så hon kastade ur sig det mest provocerande hon kunde tänka sig för att få 15 minuter i rampljuset. Hon fick som hon ville och en debatt sattes igång. På DN.Debatt förklarar ett gäng riktiga läkare hur det ligger till:"Påhittade fakta om könsbiologi utgör missbruk av forskarroll"Tidigare inlägg om Annicas uttalande, Mycke snack.

Ovido - Quiz & Flashcards