Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Sara - 15 februari 2007 23:17

En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar."Ja visst, fråga på bara"Den unga mannen frågar sin pappa, "Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?"Pappan blir lite förvånad, men svarar, "Jo min son, det finns tre sorters bröst.I 20-års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta.Runt 30 - 40 Års åldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga.Efter femtio, blir brösten som lökar."Lökar?""Ja, när du ser dem, får de dig att börja gråta"Detta utlägg fick både modern och dottern att se rött, så dottern frågar."Kan jag ställa en personlig fråga?Mamma, hur många typer av penisar finns det?Mamman blir lite förvånad, men ler, tittar på sin man och svarar."Jo min dotter, en man går igenom tre faser.I 20-års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård.Runt 30 - 40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig.Efter femtio blir penisen som en julgran.""Julgran?""Ja, död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration."

Av Sara - 15 februari 2007 22:41

Nu är det dax igen. Att dra ner brallorna på makthavare, busar och andra skojare.Heja heja heja Robert!

Av Sara - 15 februari 2007 17:23

Här kommer en lista med mina favoritkaraktärer från Astrid Lindgrens värld.1. Rumpnissarna Våffådådå? Våffå gör hon på detta viset? Våffådådå?Helt klart bäst!2. Tjorven & StinaAvsnittet av Vi på Saltkråkan som handlar om att det ska byggas en BUNGALOW har alltid varit uppskattat i min familj..3. SkallePerHan är en skön liten rövare som tycker att det är humor att släppa en fis.. Det förtjänar en plats på topp tre!4. Karlsson på taketHan är skönt elak..en bitch före sin tid.5. Farbror MelkerSalt efter behag..Vilken härlig karl.6. Elisabet på JunibackenHar ni sett en sötare unge?7. Anton SvenssonAnton Svensson i Katthult är inte speciellt rolig. Men det är ändå kul att se när han blir offer för Emils påhitt..Listan kan bli lång så därför avslutar jag här. Detta är mina favoriter. I kommentarerna kan ni skriva era :)

Av Sara - 15 februari 2007 17:11

Av Sara - 15 februari 2007 16:55

Just nu känns livet ganska najs. Carolina har varit här hela dagen och det har varit trevligt. Vi promenerade längs med havet och eftersom det var underbart vårväder hade vi fin utsikt över till Danmark. Peter har kommit hem från jobbet och om en stund ska vi börja med maten. Vi går båda mest runt och är glada över att jag fått nytt jobb. Ikväll ska det bli spännande att se första avsnittet av Hello Africa på femman. Vi ska även se The Prestige men jag vet inte riktigt vad det är för film..Återkommer med betyg på den.

Av Sara - 15 februari 2007 11:56

Idag är det underbart väder och Carolina är på besök så vi ska ta en långpromenad.

Ovido - Quiz & Flashcards