Direktlänk till inlägg 15 februari 2007

Najs..

Av Sara - 15 februari 2007 16:55

Just nu känns livet ganska najs. Carolina har varit här hela dagen och det har varit trevligt. Vi promenerade längs med havet och eftersom det var underbart vårväder hade vi fin utsikt över till Danmark. Peter har kommit hem från jobbet och om en stund ska vi börja med maten. Vi går båda mest runt och är glada över att jag fått nytt jobb. Ikväll ska det bli spännande att se första avsnittet av Hello Africa på femman. Vi ska även se The Prestige men jag vet inte riktigt vad det är för film..Återkommer med betyg på den.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards