Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Sara - 25 februari 2007 23:19

Det har varit ganska tyst om Britney sedan i torsdags då hon återvände till Promises behandlingshem. Kevin har varit på besök och i helgen tog han med sig deras söner dit. Förhoppningsvis stannar Britney kvar på hemmet nu och återhämtar sig. När hon kommer ut ser jag fram emot att se henne tala ut på Oprah. Jag kan se det framför mig: Today on Oprah - Exclusive - Britney reveals her side of the story.

Av Sara - 25 februari 2007 22:23

Vi glömde bort att gå på bion.. Så jag tänkte se någon av filmerna som vi har hemma istället. Men nu fick jag beslutsångest. Million Dollar Baby, In Good Company, Sophie Scholl, Take The Lead eller Farväl Falkenberg..Hmmmmm....

Av Sara - 25 februari 2007 22:01

Jag har precis sett premiären av Pokerfejs. Det var ganska kul. Fast det funkar verkligen inte när svenskar ska stå och psyka varandra sådär. Jisses vad pinsamt! Jag hejade på Magnus. "Har man varit i Malmö så har man sett hela världen". Haha! Vilken stjärna!! Han ledde stort men valde att lägga sig, vilket misstag!

Av Sara - 25 februari 2007 19:19

Saker som får en att längta lagom..Babyfontäner

Av Sara - 25 februari 2007 18:50

Kolla in den här tjejen. Jag tror att hon inte tycker om maten. Men jag kan ha missuppfattat. Vad tror du?Flicka som äter gröna ärter

Av Sara - 25 februari 2007 15:49

Idag har vi tagit det ganska lungt. Städat lite och tittat på TV. Snön smälter nu så det lockar inte att gå ut i slasket. Men ikväll ska vi ner till stan och se Bobby på bio.Stackars Peter. Efter smällen han fick på matchen ser han ut som Meg Ryan (efter läppoperationen).

Av Sara - 25 februari 2007 00:46

Just nu leder Solstollarna i min omröstning.Passa på att rösta om du inte gjort det ännu!

Ovido - Quiz & Flashcards