Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Sara - 17 februari 2007 21:28

När jag såg bilden på en rakad Britney reagerade jag SÅHÄR!

Av Sara - 17 februari 2007 20:25

Jag tänkte inte skriva kommentarer om låtarna ikväll. Men nu när jag sitter och lyssnar på bidrag 4 kan jag inte låta bli. Ska vi representera Albaninen???!!!Fast det skulle kanske vara ett smart drag så vi får 12 poängare av hela Balkan..

Av Sara - 17 februari 2007 15:44

Jag och Carolina har varit ute och gått i nästan två timmar. Det är vår i luften här i Helsingborg. Härligt!

Av Sara - 17 februari 2007 13:23

Idag hejar vi på killarna i Dalen när dom möter Falun på bortaplan. Matchen visas på SVT24 klockan 15.00

Av Sara - 17 februari 2007 13:10

Fredrik Reinfeldt och Alfons Åberg

Av Sara - 17 februari 2007 12:45

För er som spelar sällskapsspel kan det vara bra att veta vad som är Världens:Högsta berg - Mount EverestStörsta ocean - Stilla HavetLängsta flod - NilenStörsta land - RysslandStörsta stad - Mexico CityMinsta land - VatikanstatenStörsta språk - KinesiskaStörsta ö - GrönlandStörst folkmängd - KinaLägg det på minnet!

Av Sara - 17 februari 2007 11:19

Peter väckte mig med frukost på sängen idag. Najs! Nu sitter vi här och bara myser. Peters hår står rakt upp, som det oftast gör på morgonen..och han sitter och pratar om vårkänslor. Snart kommer dom säger han. Jag önskar att jag hade kunnat filma honom och lägga upp här så ni hade kunnat se hur söt han är!

Ovido - Quiz & Flashcards