Direktlänk till inlägg 10 februari 2007

Dagens lista

Av Sara - 10 februari 2007 12:58

Det är väldigt inne att göra listor nu. Jag vill ju inte vara sämre så jag har satt ihop en lista på vilka svenska komiker som är heta just nu.Sveriges Bästa Komiker - Topp Tre1. Peter Wahlbeck - Jag var orolig ett tag att han hade gjort sitt på stora scenen. Men förra veckan såg jag honom på Stockholm Live och efter att nästan ha kissat på mig av skratt var det bara att konstatera - He´s still going strong!2. Magnus Betnér - Snygg, smart och predikar ständigt om jämställdhet. Heja heja heja!!3. Johan Glans - Han får folk att känna igen sig i hans skämt genom att vara sådär typisk svensk och mesig. Andra favoriter på scenen är Jacob Öqvist, Jonas Gardell, Robin Paulsson och David Batra. Tyvärr är det fattigt på kvinnliga komiker just nu.. Anna-Lena Brundin, Ulla Skoog och Babben Larsson känns liksom inte så heta längre. Vad tycker du?

 
 
Ingen bild

Fia - back from "fjällen"

11 februari 2007 22:05

Håller med om att listan är bra...har dock inte sett mkt av Magnus Betnér i mina dar så jag skulle nog byta ut honom o sätta in Fredrik Lindström som du nämnde senare. En annan favorit är definitivt Robert Gustavsson som jag saknade otroligt mkt på idrottsgalan i år. Han är ALLTID bra!

 
Ingen bild

Fille

13 februari 2007 15:28

Hur kan man bara skita i att ens nämna Måns Möller på en sån här lista? Sen skulle jag nog gärna sett en gammal räv som Lennie Norman som en bubblare....

 
Sara

Sara

13 februari 2007 17:15

Därför att det är min blogg och jag får bestämma :)

Nej, Måns är en kul prick så han skulle kanske varit med.. Men Lennie, han känns inte så het längre.. jag listade dom som står på scenen nu..eller åtminstone senaste åren..

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fille

14 februari 2007 15:52

Lennie står fortfarande på scenen, dessutom är han till det bättre..såg han i julas senast!!! Men japps, det är ju din blogg...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards