Direktlänk till inlägg 2 februari 2007

Det blir en dag i sängen..

Av Sara - 2 februari 2007 09:10

Jaha..så var det fredag igen. Har inget speciellt på schemat idag. Hoppas på en telefondejt med Carolina ikväll när Peter är på match. Jag borde tvätta men eftersom jag inte kunnat sova på hela natten så är det tveksamt att jag kan samla ihop styrka inför ett så stort projekt. Tror mer på att det blir en dag i sängen med laptopen på magen istället :)

 
 
Ingen bild

Challan

2 februari 2007 09:36

jag ska oxå vara hemma helt själv ikväll! ska njuta av en god soppa (du har fått receptet men jag tror inte du litar på mig längre när det gäller mat) samt lite goda nötter från naturgodis! OBS! 8,90 hg på netto istället för 15,90 hg på hemköp! DET e vad jag kallar ett KAP! ;)

 
Sara

Sara

2 februari 2007 09:57

Haha..jo receptet på soppan lät jättegott. Ska göra det till lunch nån dag för Peter e inte så glad för tomatsoppa..

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Challan

2 februari 2007 11:22

jag tycker tomatsoppan är minst god. min favorit är thaisoppan,
idag ska jag testa den orientaliska. jag meddelar betyget efter luchen. (som är om en kvart, jag håller på att dö i hunger!!)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards