Direktlänk till inlägg 4 februari 2007

Söta Tjocka Anna

Av Sara - 4 februari 2007 01:39

Ja, det var ganska väntat. Anna Book gick vidare på tidigare (ABC och Let´s Dance) meriter. För det var ju inte på grund av hon hade en bra låt precis. Vi svenskar är i vanliga fall ett framåtsträvande folk, men under Melodifestivalen finns det ingen plats för nytänkande. Här har vi fastnat i 80-talet. Vi svenskar må vara riktiga suckers för glitterdansband men borde vi inte veta att det behövs något vassare för att vinna Europafinalen..?

 
 
Ingen bild

Fia

4 februari 2007 11:16

Såg inte tävlingen igår men jag hoppades innerligt att Anna inte skulle gå vidare efter att ha sett hennes usla sånginsats i "så ska det låta" får någon vecka sen... Men varför blir jag inte förvånad?? Öppna öronen svenska folket!!! Eller va alla andra så usla de med?

 
Sara

Sara

18 februari 2007 01:04

Ja...vad ska man säga?

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards