Direktlänk till inlägg 11 februari 2007

Underbara Carolina

Av Sara - 11 februari 2007 15:57

Jag orkar egentligen inte ge mig in i någon djupare debatt angående Carolina Gynnings bröstoperation. Det är inget annat än positivt att hon går ut i media med budskapet att vi tjejer duger som vi är. Ett par silikontuttar gör oss varken vackrare, smartare eller bättre. En påminnelse som behövs idag.Carolina Gynning är en vacker själ och jag hejar på henne!Elisabeth Ohlson har verkligen lyckats med bilden på Carolina. Den är sorglig, hemsk och fantastiskt vacker på samma gång. Precis som historien bakom bilden.

 
 
Ingen bild

Jossan

11 februari 2007 16:17

Kan inget mer än hålla med!
Go Gynning!

 
Ankan

Ankan

11 februari 2007 21:46

Bilden e ju onekligen rätt bra. Mitt tyckande i övrigt gällende fröken Gynning är nog för färgat av media.

http://1974ankan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards