Direktlänk till inlägg 13 februari 2007

Så väntar vi igen..

Av Sara - 13 februari 2007 12:51

Idag har jag varit på den tredje och sista intervjun för jobbet på advokatbyrån. Så nu är det bara att vänta igen. Dom lovade att jag skulle få svar innan veckan är slut. Ikväll ska jag o Peter äta lösgodis och mysa. Tror att det är Gilmore Girls och Desperate Housewives på TV vilket passar bra till soffmys.Nu ska jag vänta vidare..

 
 
Ingen bild

Challan

13 februari 2007 14:38

Ohh, vad mysigt det låter! Jag fick bara 4 timmars sömn inatt och det börjar ta ut sin rätt nu... Ögonlocken blir tyngre och tyngre. Meeen, jag måste iväg på träning, och för ovanlighetens skull känns det faktiskt riktigt hårt idag. Men, jag hinner hem precis i tid till Desperate! Tjohoo!

 
Ingen bild

Fille

13 februari 2007 15:27

Jag håller tummarna för dig iallafall Sara, jag tror du får jobbet... men vad händer med bloggen då??

 
Sara

Sara

13 februari 2007 15:39

Tja..det kommer nog inte bli lika många inlägg då. Men tanken är att försöka ha kvar den ändå.

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards