Direktlänk till inlägg 18 februari 2007

Innebandy - Damer Division 1

Av Sara - 18 februari 2007 20:19

Det blev storkross när Sten Stures egen måldrottning Charlotte Karlberg intog planen i Solnahallen idag. Trots en missad straff lekte hon med motståndet och gjorde fyra mål samt ledde laget till ännu en seger.Råsunda IS - Sten Sture BK 1-5Ingen skräll här inte!

 
 
Ingen bild

Challan

18 februari 2007 20:42

tack för att du poänterar att jag missade straffen!! hahaha, skojar bara! Idag fick det räcka med 4 kassar. Jag e nöjd ändå!
Nu ska vi bara äta fil, mackor och mysa framför tv. Hoppas även på lite massage, min kropp börjar bli gammal!! Jag ringer imorgon!

 
Ingen bild

Fia

18 februari 2007 23:18

Grattis till vinst Challan, du e bäst!!!! Hoppas du får en välförtjänt massage ;-)

 
Sara

Sara

19 februari 2007 00:51

Ja visst e hon duktig!! Tyckte ni inte jag fick till det med alla sportkommentarer då? Ekwall kan fortsätta dansa för nu kommer en ny sportreporter :)

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards