Direktlänk till inlägg 18 februari 2007

Ny Omröstning!

Av Sara - 18 februari 2007 22:47

Tyvärr satsar flera av kanalerna på att fylla ut sändningar med "plingeringprogram". Ni vet vad jag menar, dessa satans störiga programledare som står och tjatar om att man ska ringa och gissa på ett ord som fått bokstäverna omkastade. Men dom visar även repriser på gamla serier som Seinfeld, Ally McBeal och Frasier. Det finns så många serier att välja på så jag tycker det är tråkigt att vissa kanaler kör samma serier om och om och om och om igen. Fresh Prince och Cityakuten tex. Om du fick bestämma: Vilken TV-serie skulle visas i repris?Freaks & Geeks, The Cosby show, Alf, Hull High, Fawlty Towers, Mad About You, My So-Called Life, Dawson´s Creek, Parker Lewis Can´t Lose, Fame.

 
 
Ingen bild

Challan

19 februari 2007 08:12

Ohh, mitt så kallade liv! Fan vad bra det var!

 
Ingen bild

Fille

19 februari 2007 10:45

Jag vill ju rösta på äntligen måndag med Peter o Fredde eller ursäkta röran vi bygger om. Men nu har du ju bara utländska serier..:(

 
Sara

Sara

19 februari 2007 12:52

Ja, jag e inte så mycke för att blanda. En svensk serie som jag skulle vilja se igen är Ebba & Didrik!!!!

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fille

19 februari 2007 16:45

Ebba o Didrik är en klassiker.... Jag var avundsjuk på Mårten som hade en talande dator. Sen e det skoj att det spelades in hemma. Lite kuriosa är att han som spelade Philip kommer från Ängelholm och heter Malik och om ryktena stämmer så är han super gay nu...

 
dolma

dolma

19 februari 2007 20:33

Jag vill se Hem till gården från början igen, på bästa sändningstid!

http://bloggagratis.bajsimunnen.se

 
Sara

Sara

19 februari 2007 20:39

Ååå den e så härlig! Självklart så blir man lite extra sentimental eftersom den spelades in här..

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

19 februari 2007 20:41

Dolma - jag anar en viss ironi över din kommentar..

:)

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Peter

19 februari 2007 22:55

Ännu mer kuriosa är att Ebba & Didrik bodde på samma gata som jag. De sprang in på min dagmammas uppfart, men sen var det ett annat hus som stod där. Fattade aldrig det???
För övrigt vill jag se Lorry och Släng dig i brunnen i repris!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards