Direktlänk till inlägg 20 februari 2007

Förvånad över Omröstning

Av Sara - 20 februari 2007 11:53

Jag får erkänna att jag är lite förvånad över att Freaks & Geeks (Nollor och Nördar) endast fått 7.1 % av rösterna jämfört med Alf som leder med 25 %. Jag trodde att Freaks & Geeks och The Cosby Show skulle vara bland dom som fick flest röster. Så fel man kan ha..

 
 
Ingen bild

Fia

20 februari 2007 12:20

Det känns som jag är ensam om att vilja se Cosby Show igen...Whyyyyyyyyyyyy??

 
Sara

Sara

20 februari 2007 12:46

Ja, vi e inte många fler som vill se Nollor & Nördar igen.. Konstigt...

http://sarakarlberg.bloggagratis.se

 
matilda

matilda

20 februari 2007 15:54

Åh, det var år och eviheter sedan Alf gick på tv. Och dvd-boxarna (minst 4 st) tycks inte gå och köpa i sverige. Folk underskattar Alf tror jag, själv diggar jag honom grymt mycket.
Men det är väl lite det som är charmen med opinionsundersökningar, att svaren kan bli något helt annat än vad man tänkt sig. Visste man svaren från början hade det ju inte varit lönt att ha dem ;)

http://mystiskt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2007 12:27

Av Sara - 27 juli 2007 20:30

...ja så var man tillbaka från semestern. Jag känner mig dåligt motiverad att börja jobba, men vad ska man göra? Det är skönt att vara hemma igen i alla fall.   Imorgon ska jag på tjejfest och sedan blir det nog en runda på Helsingborgsfestivalen.  ...

Av Sara - 5 juli 2007 21:01

Av Sara - 2 juli 2007 19:42

Vi tog en sväng till Ullared i eftermiddag. Som vi fyndade! *Superglad* ...

Av Sara - 1 juli 2007 18:16

Att vara i en stuga vid havet när det är vackert väder!

Ovido - Quiz & Flashcards