Alla inlägg den 6 februari 2007

Av Sara - 6 februari 2007 14:23

Jag skulle storstäda idag. Började plocka upp och sortera tvätten, men så föreslog Sofia att vi skulle prata i telefon istället. Det är alltid trevligt och eftersom jag inte blev så stimulerad av att städa antog jag budet med glädje. Till priset att klockan nu är halv tre och jag ligger lååångt efter på dagens schema.. När Peter kommer hem från jobbet ska vi åka och köpa ny kostym till honom så jag borde verkligen öka tempot..vilket är precis vad jag ska göra nu!

Av Sara - 6 februari 2007 11:06

Hej Sofia!Kunde inte gjort det bättre själv..

Av Sara - 6 februari 2007 10:25

Av Sara - 6 februari 2007 09:35

..går lite långsamt idag. Det står storstädning på schemat. Jag vet inte var jag ska börja... så jag blir nog sittandes framför datorn en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards