Alla inlägg under februari 2007

Av Sara - 20 februari 2007 13:39

Läste precis på Aftonbladet: "Fram till på torsdag kan det komma dryga två decimeter snö i södra Sverige. Framför allt kommer Skåne, Halland och Västkusten att drabbas av ovädret. Det kan bli rejäla problem i trafiken med både halka och besvärliga drivbildningar."Vi har sluppit snö och slask hela vintern. Varför ska det komma nu? Snö passar inte in i Skåne. Folk här kan inte hantera snö och halka. Bilarna åker i dikena till höger och vänster. Det bli lätt kaos av lite snö här nere och nu ska det komma två decimeter?! Suck..vi som hade klarat oss så bra hittills!

Av Sara - 20 februari 2007 13:03

Dax att införa en ny "Dagens". Här är Pat & Stanley!

Av Sara - 20 februari 2007 12:38

Vad ska man säga? Det är inte så lätt att veta...Mikrofon

Av Sara - 20 februari 2007 11:53

Jag får erkänna att jag är lite förvånad över att Freaks & Geeks (Nollor och Nördar) endast fått 7.1 % av rösterna jämfört med Alf som leder med 25 %. Jag trodde att Freaks & Geeks och The Cosby Show skulle vara bland dom som fick flest röster. Så fel man kan ha..

Av Sara - 20 februari 2007 00:27

Det var ett bra tag sedan Tom Cruise besökte Oprah och hoppade på hennes soffa. Det skapade många rubriker och man gjorde parodi på hans beteende i bland annat Scary Movie 4. Om det är någon som missat denna klassiker så kan ni se höjdpunkterna ur programmet här! Det är minst sagt HYSTERISKT kul!

Av Sara - 19 februari 2007 17:31

Jag lägger upp denna bilden för den har inte kommit upp på kvällstidningarna ännu. Så kom ihåg - Det var här ni såg den först!PS. Vill klargöra att jag tycker att Britney är vacker oavsett om hon har en rakad skalle eller långt blont hår! Det som jag är ledsen över är att hon verkar gå ett tragiskt öde tillmötes..

Ovido - Quiz & Flashcards