Alla inlägg under februari 2007

Av Sara - 23 februari 2007 12:03

Jag mår inte riktigt bra idag. Har sovit dåligt och har huvudvärk...

Av Sara - 23 februari 2007 01:19

Igårkväll när Britney tog permission från behandlingskliniken passade hon på att pryla en papparazzifotograf (och hans bil) med ett paraply.Se videon här: Britney attacks paparazzi

Av Sara - 23 februari 2007 01:14

Johan Johan Johan - Du säger det så bra!Straffa Arbetslösa?!!

Av Sara - 23 februari 2007 00:26

Det har blivit en vana att titta på Sex and the city varje kväll vid denna tiden. Varför måste Carrie röka hela tiden? Det ser så gott ut! (Ni som aldrig har varit rökare förstår inte, så skippa kommentarerna tack!)En annan sak jag funderat på är varför Carrie alltid springer, speciellt efter hon stött på Mr Big. Hon ser ut att vara den sjätte programledaren i Fab 5! Eller var det killarna i Fab 5 som försökte likna henne? Vet inte vem som var först. Hönan eller ägget?

Av Sara - 22 februari 2007 21:54

För några dagar sedan gjorde jag en lista med mina favoritkomiker. Jag skulle vilja ändra på den. Av någon anledning hamnade Johan Glans på tredje plats.
Han ska självfallet vara etta!

Om du missade senaste avsnittet av Sthlm Live kan du se det på SVT.
Johans uppträdande kommer fyra minuter in i programmet. Han pratar om
hur fel det kan bli när man som skåning försöker ta sig fram i Stockholm.
Det är inte alltid orden har samma betydelse...

Missa inte! Johan Glans -Stockholm Live

Tidigare inlägg om komiker Lite Skoj.. och Lista - Favoritkomiker

Av Sara - 22 februari 2007 21:38

Peter har haft med sig en trevlig tradition hemifrån - Kvällsfika! Det är inte så nyttigt, men däremot gott och mysigt vilket är viktigast. Vi har även infört en ny regel. En frukt om dagen. Jepp, det är Nya Tider mina vänner. Idag ska jag tvinga i mig ett äpple.

Av Sara - 22 februari 2007 20:59

Trista och hennes brandman Ryan Sutter, väntar nu sitt första barn. Paret träffades och gifte sig 2002 under inspelningen av The Bachelorette. Barnet väntas till sommaren. Skoj!

Av Sara - 22 februari 2007 19:32

En kille sparkade in dörren hos sin granne för att rädda en kvinna från att bli våldtagen. Det visade sig dock att det inte fanns någon kvinna i lägenheten. Grannen såg på porrfilm. Men det är ju tanken som räknas! Läs hela artikeln här: Vilken Hjälte!

Ovido - Quiz & Flashcards