Alla inlägg under februari 2007

Av Sara - 27 februari 2007 11:52

Idag har jag varit på min nya arbetsplats och skrivit på alla papper och blivit presenterad för mina blivande kollegor. Nu är jag officiellt anställd på Sveriges största advokatbyrå. Hur häftigt är inte det?!!!

Av Sara - 27 februari 2007 11:29

Det spökar i vår lägenhet. Inatt vaknade Peter och jag av ett ljud. Vi båda tyckte att det lät exakt som om man tar av sig skorna och det trillar ner en pytteliten sten från skon i golvet. Inget högt ljud precis så jag förstår inte hur vi kunde vakna av det!

Av Sara - 27 februari 2007 00:33

Jag kör en repris på detta klippet för jag älskar att höra Peter skratta så härligt när han ser på det.Björnes Magasin

Av Sara - 26 februari 2007 22:37

Jag läser Aftonbladet varje dag och när man gör det märker man snabbt att det inte kommer in mycket nyheter där. Så istället surfar jag bland de olika sajterna dom har. Resa, Kultur, Föräldrar och Kropp & Hälsa. Jag gillar Terri Erikssons krönikor. Hon har en skön inställning tycker jag. Jag har tidigare frågat varför "spelgubbarna" på tv-spel är just gubbar. I Terris senaste krönika skriver hon om detta problem. Läs själva: Terri Erikssons krönikor.

Av Sara - 26 februari 2007 20:57

Kom precis hem från en lyckad shoppingrunda. Vi hittade en brun ryamatta på Mio som passar perfekt i vårt vardagsrum. Tyvärr får vi inte den förrän om två veckor. Men vi fick med oss två tavlor hem. Dom kostade 700 kr/st men vi fick dom för 150 kr/st. Det är vad jag kallar rabatt!!

Av Sara - 26 februari 2007 14:46

Kom igen nu tjejer (och killar!!) nu måste vi öva på våra "moves".SE OCH LÄR:Kille dansar - La TorturaKille dansar - Whenever, Wherever

Av Sara - 26 februari 2007 12:16

Nu är det endast två veckor kvar tills vi ska på Shakiras konsert i Globen!! Tjoohooooo!!!!

Av Sara - 26 februari 2007 11:56

Peter säger att jag har Guldfiskminne, vilket inte är helt osant. Så varje kväll skriver jag en "Att Göra" lista inför nästa dag. Idag ser den ut såhär:-Tvätta-Ringa Elisabeth-Boka tid hos Tandläkaren-Boka tid hos Frisören-Åka och handla med Peter-Sy igen ett hål i mina mjukisbyxor-Gå en promenad-Posta brev

Ovido - Quiz & Flashcards