Alla inlägg under februari 2007

Av Sara - 24 februari 2007 11:14

Det finns stunder då dom inte är speciellt kaxiga!Klena Karlar (Fantastiskt roligt ljud!)

Av Sara - 24 februari 2007 11:04

Det rappoteras om att Britneys fans rakar av sig håret för att visa sitt stöd. Nu återstår bara att se om den kala looken går hem hos kändiseliten...

Av Sara - 23 februari 2007 21:16

Bakom varje rubrik finns ett litet klipp från programmet. Ta en titt och lägg sedan din röst i högerspalten.Vilken av dessa svenska klassiker är bäst?

Av Sara - 23 februari 2007 19:43

Jag är med i en tävling på Andreas blogg. Jag har designat en Bergbjörn som han ska ha när han betygsätter olika saker. Skicka in ett förslag du också!

Av Sara - 23 februari 2007 15:48

Gollum och Britney Spears

Av Sara - 23 februari 2007 15:02

Av Sara - 23 februari 2007 13:15

Jag bestämde mig för att gå och sola. Lite färg vid denna årstiden skadar ju ingen! Eftersom jag inte litar på att folk tvättar solariet efter att dom har solat så rengör jag alltid det innan jag lägger mig. Precis efter jag sprutat ut rengörningsmedlet upptäcker jag att pappret är slut! Där stod jag, i bara trosan. Solariet skulle hinna starta innan jag fått på mig kläderna för att gå ut och hämta papper ur ett annat bås och eftersom minuttaxan inte är den billigaste så jag ville inte slösa några minuter på det. Så jag försökte torka med min yllemössa! Såklart hade den noll uppsugningsförmåga! Det slutade med att jag fick offra mitt bomullslinne. Solariet hann dock starta och blända mig under tiden jag stod och smetade ut rengörningsmedlet, så jag skadade väl ögonen för livet också. Vad gör man inte för lite färg på kinderna?

Av Sara - 23 februari 2007 12:05

En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner sig på menstruationscykeln. När kvinnor har ägglossning tycker de om män med kraftiga, maskulina drag. Däremot, när kvinnor har PMS så föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända, med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen.

Ovido - Quiz & Flashcards