Alla inlägg under februari 2007

Av Sara - 21 februari 2007 13:11

Jag försöker fördriva tiden och roa mig på bästa sätt nu när jag går hemma. Som ni vet blir det en hel del YouTube för min del. Jag sitter nu och gråter av skratt för jag precis kollat på ett klipp med Johan Glans! Här är mina favoritkomiker:Peter WahlbeckMagnus BetnérJohan Glans

Av Sara - 21 februari 2007 12:19

Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Tack på förhand :)Vilken TV-serie skulle du vilja se i repris?

Av Sara - 21 februari 2007 00:03

Blotta åsynen av Justin Timberlake kan få den största agnostiker att bli religös(eller nästan i alla fall). Jag såg honom dansa på TRL idag. Snacka om att uppleva A HALLELUJAH MOMENT!!

Av Sara - 20 februari 2007 23:03

Enligt rykten så ska Justin Timberlake ha kört till Hollywood i helgen för att försöka hjälpa sin första kärlek. Om han fick tag i henne förtäljer inte historien. Britneys manager Larry Rudolph bekräftar dock för People Magazine att stjärnan idag lagts in på en rehab-klinik. Hoppas det går bättre denna gången.

Av Sara - 20 februari 2007 19:59

Först ut ikväll är Gilmore Girls. Jag har sedan ett bra tag tillbaka tyckt att tjejerna Gilmore inte är speciellt underhållande. Men jag kan ändå inte sluta titta på dom! Så något hopp om lite action sitter tydligen kvar. Rorys liv är supertrist att följa just nu. Men det ska däremot bli lite spännande att se hur det går med Lorelai-Luke-Christopher triangeldramat.Förra veckan var det säsongspremiär för dom desperata hemmafruarna. Snacka om att manusförfattarna har brist på fantasi där. Ytterliggare ett lik i trädgården och ännu en psykomördare som vill gifta sig med Bree!! Kom igen!!! Så jag ser mest fram emot Christine ikväll. Rolig och lättsam sitcom.Nu börjar TV-kvällen!

Av Sara - 20 februari 2007 18:16

Affärsmannen Donald Trumps frisyr har länge varit ett återkommande skämt i media, framförallt i USA. Men nu finns det risk för att Donald ska göra en "Britney". Donalds egen dokusåpa The Apprentice har senaste tiden tappat tittare så för att höja tittarsiffrorna har nu Donald slagit vad med Vince McMahon om en Wrestlingmatch. Om Donalds brottare förlorar matchen ska ha raka av sig håret i ringen framför live-publik.

Av Sara - 20 februari 2007 17:40

Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Rösta! Tack på förhand :)Vilken TV-serie skulle du vilja se i repris?

Av Sara - 20 februari 2007 15:35

Eftersom dåligt väder är på ingång så är det väl bäst att ta en promenad nu då! Ska gå en runda i hamnen. Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards